Gulasz z karkówki z warzywami


Składniki:
3/4 - 1 kg karkówki
1/2 opakowania mrożonych warzyw sezonowych
3-4 pieczarki
2 cebule
2 ząbki czosnku
3/4 litra wody lub bulionu
1 łyżka mąki
1 liść laurowy
olej do podsmażenia
papryka słodka
papryka ostra
sól
pieprz




Przygotowanie:
  • Mięso umyć, osuszyć i pokroić w kostkę. Posolić, popieprzyć, doprawić papryką wedle upodobań.
  • Cebule pokroić na ćwiartki, czosnek posiekać.
  • W garnku rozgrzać olej, dodać mięso, podsmażyć do lekkiego zarumienienia. Dodać cebulę i czosnek. Całość przesmażyć. Dodać mąkę, zamieszać by przykleiła się do mięsa.
  • Dodać mrożone warzywa (w mojej mieszance - marchew, pietruszka, papryka, kukurydza i groszek - można użyć świeżych) oraz pokrojone w talarki pieczarki oraz liść laurowy.
  • Wszystko zalać bulionem lub wodą i gotować pod przykryciem na wolnym ogniu od czasu do czasu przemieszać. W razie potrzeby dolać płynu.
  • Gotować około 60 minut, aż mięso zmięknie.
  • Podawać z kaszą, plackami ziemniaczanymi lub ziemniakami.

0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *