Grzanki z pieczarkami, pomidorem i serem


Składniki, na 10-12 sztuk:
10-12 kromek chleba (może być zwykły lub tostowy)
12-15 pieczarek średniej wielkości
1 ząbek czosnku
1 duży pomidor
masło
2-3 plastry sera żółtego 
szczypta suszonych ziół (oregano, bazylia)
sól
pieprz









Przygotowanie:
  • Pieczarki obrać, pokroić w kostkę i wrzucić na patelnię z masłem. Dodać posiekany czosnek.
  • Pomidora umyć, pokroić w podobną kostkę co pieczarki i dorzucić do patelni. Całość przemieszać. Doprawić solą i pieprzem.
  • Wstawić piekarnik na 150 stopni.
  • Masło wymieszać z suszonymi ziołami.
  • Z chleba powykrawać kółka (użyłam wykrawacza do pączków), posmarować masłem i nałożyć równomiernie farsz. Wierzch posypać tartym serem żółtym lub mozzarellą.
  • Wstawić do piekarnika na 5 minut. Grzanki są gotowe, gdy ser się rozpuści, a pieczywo będzie chrupiące.
  • Grzanki można skropić oliwą z oliwek i ozdobić świeżymi listkami bazylii.


0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *