Jogurtowe babeczki z czereśniami


Składniki, na 12 sztuk:
100 ml mleka
100 ml jogurtu naturalnego
2 jajka
300 g mąki pszennej
100 g cukru 
1 łyżeczka proszku do pieczenia
4 łyżki oleju roślinnego
czereśnie
cukier puder








Przygotowanie:
  • Połączyć wszystkie składniki na babeczki. Zmiksować ciasto na gładką masę.
  • Piekarnik rozgrzać do temperatury 180 stopni.
  • Czereśnie umyć, przekroić na pół i wydrylować.
  • Foremkę do pieczenia muffinek wyłożyć papilotkami i do każdej z nich nałożyć po 2 czubate łyżki ciasta (około 3/4 wysokości). 
  • W ciasto powkładać połówki czereśni (ja wkładałam po 4) i włożyć do piekarnika na około 15-20 minut.
  • Gotowe babeczki posypać cukrem pudrem.


0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *