Grillowany kurczak z oscypkiem i żurawiną


Składniki:
filety z piersi kurczaka
kilka plastrów oscypka
żurawina 
 oliwa z oliwek
1 łyżeczka ziół prowansalskich
1 łyżeczka słodkiej papryki
sól
pieprz 










Przygotowanie:
  • Filety umyć, osuszyć i przekroić pierś wzdłuż otrzymując z każdego fileta po 2 cienkie sztuki mięsa.
  • Przygotować marynatę - oliwę zmieszać z ziołami, papryką, solą i pieprzem a następnie umieścić w niej mięso. Wstawić do lodówki na 2-3 godziny.
  • Patelnię grillową rozgrzać i smażyć na niej mięso z obu stron.
  • W między czasie pokroić oscypka w niezbyt grube plastry i również dorzucić na patelnię. Gdy ser się zarumieni z jednej strony, bardzo delikatnie przewrócić by obsmażył się z drugiej.
  • Obsmażone oscypki umieścić wedle uznania na kurczaku ( ja układałam po 2 plastry sera) i podać z żurawiną oraz ulubionymi dodatkami (frytki, ziemniaki, pieczywo).
 



0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *