Florentynki migdałowo - pomarańczowe


Składniki, na około 12 ciastek:
150 g migdałów w płatkach (2 małe opakowania)
2 łyżki cukru pudru 
1 białko
skórka otarta z 1/2 pomarańczy













Przygotowanie:
  • Piekarnik rozgrzać do temperatury 150 stopni.
  • W miseczce ubić białko wraz z cukrem pudrem na sztywno. Dodać migdały oraz skórkę pomarańczową. Całość delikatnie przemieszać.
  • Blachę wyłożyć papierem do pieczenia a następnie formować płaskie, okrągłe ciasteczka bez prześwitów (ja do formowania użyłam pierścienia cukierniczego, dzięki czemu wszystkie ciasteczka miały idealnie okrągły kształt i były jednakowego rozmiaru).
  • Migdałki piec około 10-15 minut, do momentu gdy lekko się przyrumienią.



0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *