Domowe burgery


Składniki, na 4 sztuki:
4 bułki hamburgerowe
500 g mielonego mięsa (najlepiej wołowego)
1/2 szklanki oleju ryżowego
4 plastry żółtego sera
1 duży pomidor
2 ogórki kiszone
sałata lodowa
1 mała czerwona cebula
2 łyżki majonezu
3 łyżki jogurtu naturalnego 
sól
pieprz 






Przygotowanie:
  • Mięso dokładnie wymieszać z olejem. Uformować okrągłe kotlety (nieco większe niż bułka) - ja użyłam foremki do jajek sadzonych.
  • Kotlety usmażyć na rozgrzanej, suchej patelni grillowej z obu stron. Gdy będą rumiane, zdjąć z ognia, posolić i popieprzyć. Następnie na każdy z nich położyć plaster sera i dać im chwilę odpocząć najlepiej w ciepłym miejscu.
  • W między czasie pokroić warzywa i przygotować sos - majonez wymieszać z jogurtem, doprawić do smaku.
  • Bułki podgrzać chwilę w piekarniku i w każdej umieścić warzywa, mięso i sos. Kolejność dodatków dowolna :)




0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *