Rogaliki z powidłami


Składniki, na 32 sztuki:
kostka margaryny
3 szklanki mąki pszennej
250 g serka homogenizowanego waniliowego
1 łyżeczka cukru pudru
powidła do nadzienia














Przygotowanie:
  • Margarynę lekko rozpuścić (użyłam mikrofalówki), dodać mąkę, cukier puder i serek homogenizowany. Zagnieść ciasto. W razie potrzeby podsypać jeszcze mąką.
  • Piekarnik rozgrzać do temperatury 180 stopni.
  • Ciasto podzielić na 4 części - każdą rozwałkować na okrągły placek a następnie pokroić na 8 trójkątnych części - jak pizzę :-).
  • Na każdym trójkącie umieścić łyżeczkę powideł i zwinąć nadając kształt rogalika.
  • Rogaliki ułożyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia i trzymać w piekarniku około 20-25 minut do uzyskania złocistego koloru.
  • Upieczone rogaliki lukrujemy lub posypujemy cukrem pudrem.






0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *