Orientalne kotleciki rybne


Składniki, na około 10 sztuk:
8 plastrów wędzonego łososia
1 łyżeczka bułki tartej
1 dymka
1 jajko 
1 łyżeczka startego imbiru
1 łyżeczka curry
1/2 papryczki chilli lub suszone płatki
skórka 1/2 cytryny
sok z 1/2 cytryny
listki mięty (posiekana łyżka)
pieprz
bułka tarta
olej do smażenia






Przygotowanie:
  • Łososia posiekać na jak najmniejsze kawałeczki. 
  • Do ryby dodać pozostałe składniki, dokładnie wymieszać. Doprawić pieprzem do smaku.
  • Uformować płaskie kotleciki (ja dodatkowo wykrajałam je szklaneczką, aby miały jednakowy kształt), obtoczyć w bułce tartej i obsmażyć na rozgrzanym oleju około 1 minuty z każdej strony do zarumienienia.
  • Podajemy z sałatką ze świeżych warzyw i sosem (np. słodko - pikantnym).







1 komentarze :

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *