Tatar z wędzonego łososia


Składniki, na 1 porcję:
3 płaty wędzonego łososia
1/2 świeżego ogórka
1 mała cebula dymka 
plasterek pomidora (do dekoracji)
cytryna
sól
pieprz
oliwa z oliwek
kilka listków tymianku










Przygotowanie:
  • Łososia i dymkę posiekać na drobną kosteczkę, dokładnie wymieszać. Doprawić pieprzem.
  • Ogórka umyć i pokroić: w cienkie plasterki oraz w długie paseczki obieraczką do warzyw.
  • Na talerzu ułożyć plasterki ogórka, na nim umieszczamy rybę. Na wierzchu umieszczamy paseczki ogórka oraz kawałek cytryny.
  • Całość dekorujemy posiekanym pomidorkiem, ogórkiem, ziołami i oliwą z oliwek.



 


2 komentarze :

  1. Jak najbardziej sam tatar jest bardzo smaczny i muszę przyznać, że ja również lubię robić tatar z łososia. Całkiem niedawno również odkryłem bardzo smaczne bajgle z wędzonym łososiem https://mowisalmon.pl/przepisy/domowe-bajdle-z-wedzonym-lososiem/ które jak dla mnie są nadzwyczaj smaczne.

    OdpowiedzUsuń

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *