Mini serniczki z jagodami


Składniki, na 12 sztuk:
500 g twarogu śmietankowego (np. President)
2 jajka
5 łyżek cukru pudru
50 ml śmietanki 36%
1 łyżka mąki ziemniaczanej
laska wanilii
1/3 opakowania ciastek digestive
1 łyżka masła
jagody w syropie










Przygotowanie:
  • Piekarnik rozgrzać do temperatury 180 stopni.
  • Pokruszone ciasteczka zmielić z masłem, do uzyskania konsystencji mokrego piasku.
  • Foremkę do pieczenia babeczek wyłożyć papilotkami. Do każdej z nich wsypać ciasteczka, dociskając łyżeczką.
  • Twaróg zmieszać ze śmietanką i mąką. Dodać żółtka utarte z cukrem pudrem i ziarenkami wanilii.
  • Białka ubić na sztywną pianę i delikatnie dodawać do masy serowej.
  • Masę umieścić na ciasteczkowym spodzie i wstawić do piekarnika, jednocześnie zmniejszając temperaturę do 120 stopni.
  • Piec około 25-30 minut.
  • Schłodzone serniczki udekorować jagodami (ja użyłam jagód z syropu) lub innymi owocami.




0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *