Kokosowa zupa z kurczakiem


Składniki, na 2 porcje:
1 filet z piersi kurczaka
1 cebula
1/2 papryczki chilli
1/2 pęczka szczypiorku
4 grzyby mun
kawałek imbiru
puszka mleczka kokosowego
sok z 1/2 cytryny
2 łyżki sosu sojowego
1 łyżeczka cukru
1 łyżka oliwy
 250 ml wody
szczypta kurkumy
sól
pieprz
papryka zielona i czerwona do dekoracji



Przygotowanie:
  • Do garnka z rozgrzaną oliwą wrzucić posiekaną cebulę, szczypiorek, chili i starty na tarce imbir. Chwilkę razem podsmażyć. Dodać grzyby mun (użyłam suszonych paseczków).
  • Dodać pokrojonego w kostkę kurczaka oraz mleczko kokosowe. Całość zamieszać. Dodać szklankę wody, sok z cytryny oraz kurkumę. Gotować około 10-15 min na wolnym ogniu.
  • Zupę doprawić do smaku sosem sojowym, solą, pieprzem i cukrem.
  • Przed podaniem udekorować paseczkami kolorowej papryki i szczypiorkiem.




 


0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *