Czekoladowe muffiny


Składniki, na 15 sztuk:
tabliczka gorzkiej czekolady
150 g masła
5 jajek
1 szklanka cukru
1 szklanka mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
laska wanilii
szczypta soli

Polewa:
tabliczka czekolady
50 g masła
baton Mars






Przygotowanie:
  • Piekarnik rozgrzać do temperatury 180 stopni.
  • Czekoladę połamać na kawałki, roztopić z masłem w kąpieli wodnej.
  • Jajka ubić z cukrem, dodać sól i ziarenka wanilii.
  • Do masy dodać mąkę i proszek do pieczenia, a następnie masę czekoladową. Wszystko dokładnie wymieszać.
  • Na blaszce ułożyć papilotki, wypełnić je masą do 3/4 wysokości (opcjonalnie w masie można zatopić pół kosteczki czekolady).
  • Piec około 20 minut na środkowym poziomie piekarnika.
  • Po ostygnięciu ozdobić czekoladową polewą.







1 komentarze :

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *