Razowo - pszenne naleśniki z jogurtem, borówkami i sosem toffi



Składniki, ok. 15 małych szt.:
szklanka mleka
szklanka wody
szklanka mąki pszennej
szklanka mąki razowej
2 jajka
2 łyżeczki cukru
1 łyżka oleju
szczypta  soli

jogurt naturalny
borówki
sos toffi lub każdy inny

 Przygotowanie:
  • Do naczynia wsypujemy mąkę, dodajemy jajka, mleko oraz wodę. Miksujemy ciasto na gładko.
  • Dodajemy cukier (ja użyłam trzcinowego), dużą szczyptę soli oraz łyżkę oleju (ewentualnie nieco mąki, jeśli ciasto wyszło za rzadkie). 
  • Rozgrzewamy patelnię i smarujemy nieco papierowym ręcznikiem umoczonym w oleju.
  • Przed smażeniem ciasto mieszamy ponownie.
  •  Wlewamy na patelnię ciasto, smażymy na rumiano z obu stron. 


  • Teraz najprzyjemniejsza część całego przedsięwzięcia. Naleśnik na talerz :) Naturalny jogurt, borówki i sos toffi.... Ale pycha :)


0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *