Cordon blue na marchewkowym purée


Składniki, dla 2 osób:
2 filety z piersi kurczaka
2 plastry szynki
2 plastry żółtego sera
1 jajko
bułka tarta
mąka
sól
pieprz
olej do smażenia

Purée:
5 marchewek
1 łyżka masła
1 łyżeczka cukru





Przygotowanie:
  • Umyte marchewki obrać i ugotować w wodzie z łyżeczką cukru do miękkości.
  • Filety umyć, oczyścić, oprószyć solą i pieprzem.
  • Następnie filet nacinamy tak, by powstała kieszonka, do której wkładamy plaster sera owinięty szynką. Delikatnie dociskamy brzeg, by nie było widać szynki (ja spinam dodatkowo szpilkami do zrazów).
  • Mięso obtaczamy kolejno w mące, rozmąconym jajku i bułce tartej i smażymy na złoty kolor.
  • W między czasie ugotowaną marchewkę miksujemy na gładko z masłem, podajemy z mięsem i kiełkami.


0 komentarze :

Prześlij komentarz

 

O MNIE

Moje zdjęcie
Zbieram książki kucharskie i uwielbiam gotować :)

© COPYRIGHT

Wszystkie zdjęcia i teksty są moją własnością. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody.

KONTAKT

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *